måndagen den 14:e januari 2013

Formex igen...

Japp, nu är det dags för Formex, med start torsdag. Den här gången är temat Fresh. Ska bli spännande att se hur detta tolkas!

Jag kommer tillsammans med 2 andra duktiga bloggare, att blogga från mässan! Men hua, förberedelse?? Nada yet.... Nåja, jag värmer upp med några pressvisningar imorgon och på onsdag, så jag hinner väl komma fram till vad jag ska hitta på. Ni får ju självklart komma med önskemål vad jag ska skriva och visa. :-)

Spring fresh? :-) Foto Karin Foberg

4 kommentarer:

Hanna sa...

fin bild

Casa of Mia sa...

Kul då skall jag följa dig här från Formex, hade planerat att åka själv men nu blir det inte så denna gång, kram

Style Studio by Anna Mård sa...

Tack Hanna!! :-)

Style Studio by Anna Mård sa...

@Casa of Mia Gör gärna det! Ska försöka få ihop något bra av det! Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails