torsdagen den 10:e januari 2013

DIY...Modell större...

Ska hejda mitt vår prat lite....;-) Och visa ett super duper coolt tips...ja..JAG tycker det iallafall! ;-) Om man orkar förstås...Lina som gjort det här fina "lilla" pysslet, sa nog att det kändes i fingrarna rätt länge efteråt...:-) För det lilla "pysslet" om vi nu ska kalla det så, är att spraya en hel soffa med skinnfärg...  Hur många supersnygga Chesterfield soffor har man inte tittat på via Blocket och bara konstaterat att den inte är så himla läcker i vinrött just... Då ska ni tänka om genast!!! :-) För då köper ni ett par stycken sprayflaskor med skinnfärg, (säkert inte helt gratis..men i alla fall...) hos skomakaren, och sätter igång och sprayar er fina Chesterfield snyggt svart.. Simsalabim!! Supersnygg soffa!

Foto Susanne Kings

4 kommentarer:

Kathys Home sa...

Simsalabum....snyggt!! :-)

Style Studio by Anna Mård sa...

Jepp!! :-)

lilla.u sa...

Jag är grymt imponerad av hur de lyckats färga en hel skinnsoffa! WOW!

Och visst är den där 2-soffan underbar som jag hade på bilden. Ååååh. I wish ... att jag hade plats i en hall för en sådan.

x

Style Studio by Anna Mård sa...

Visst är det otroligt! Och att det blev så snyggt!? :-)

Ja jäklar vad den var snygg!! Vill också ha...;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails